MÜÜGI- JA GARANTIITINGIMUSED

Modern Xylography Design

1. Üldtingimused

1.1. Käesolevad tingimused kehtivad Modern Xylography Design OÜ (edaspidi „Müüja“) poolt müüdud toodetele ja osutatud teenustele.
1.2. Ostja kinnitab tellimuse esitamisega, et on tutvunud ja nõustub Müüja müügi- ja garantiitingimustega.

2. Toodete müük ja maksetingimused

2.1. Kõik tooted ja teenused kuuluvad Müüjale kuni täieliku tasumiseni.
2.2. Müüja võib nõuda 100% ettemaksu enne toote või teenuse teostamist.
2.3. Kui tellimus sisaldab eritellimusmööblit või personaalseid graveeringuid, ei ole kliendil õigust tellimust pärast kinnitamist tühistada ega tagastada, v.a. juhul, kui toode on defektiga.
2.4. Hinnad on esitatud eurodes. Ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane ning seetõttu käibemaks ei lisandu.

3. Tarnetingimused

3.1. Tarnetingimused ja -tähtaeg lepitakse kokku tellimuse vormistamisel.
3.2. Kui tarneaeg pikeneb Müüjast sõltumatutel põhjustel (nt tootjapoolne viivitus), teavitatakse klienti viivitamatult.
3.3. Tarnimine toimub kliendi poolt valitud viisil ja kulud katab klient, kui ei ole kokku lepitud teisiti. Kõik saatekulu lisandub tellimusele vastavalt valitud kohaletoimetamise meetodile ja asukohale. Saatmiskulud kajastatakse ostukorvis enne tellimuse lõplikku kinnitamist.
3.4. Kui valitud tasumisviis sisaldab lisatasu (nt krediitkaardi tasu või muu teenustasu), siis need lisanduvad tellimuse kogusummale. Maksekulud kuvatakse enne tellimuse kinnitamist ning ostja kinnitab, et on teadlik nende lisandumisest.

4. Tagastusõigus ja pretensioonid

4.1. Interneti teel ostetud standardtootele kehtib 14-päevane tagastusõigus, kui toode on originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata kujul. Saatmiskulud ei kuulu tagastamisele.
4.2. Tagastusõigus ei kehti: Eritellimustoodetele (sh erimõõdus mööbel ja personaalsed graveeringud).Kasutatud, paigaldatud või rikutud toodetele. Teenustele ja paigaldustöödele.
4.3. Tagastamise transpordikulud tasub klient, välja arvatud juhul, kui tegemist on defektse tootega. Samuti ei kuulu tagastusele maksekulud.
4.4. Pretensioonid tootedefektide kohta tuleb esitada 7 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

5. Garantii tingimused

5.1. Kõigile toodetele kehtib Euroopa Liidu seaduste kohaselt 2-aastane müügigarantii, mis katab tootmisdefektid ja materjalivead.
5.2. Garantii kehtib ainult juhul, kui toodet on kasutatud vastavalt tootja juhistele ja tavapärastes tingimustes.
5.3. Garantii ei kehti, kui: Kahjustus on tekkinud kliendi süül (vale kasutamine, kukkumine, füüsiline vigastus jne).Mööblit või toodet on ise modifitseeritud, ümber paigutatud või valesti paigaldatud. Kahjustus on põhjustatud niiskusest, kuumusest või muust ebasobivast keskkonnast.Toodet on hooldatud ebasobivate kemikaalidega.
5.4. Paigaldusteenusele kehtib eraldi garantii, mille tingimused lepitakse kokku töö tellimisel.

6. Pretensioonide lahendamine

6.1. Kui toode või teenus ei vasta lepingutingimustele, tuleb esitada kirjalik pretensioon e-posti teel aadressile [lisada e-posti aadress] koos fotodega kahjustustest või defektidest.
6.2. Müüja vaatab pretensiooni läbi 14 tööpäeva jooksul ning annab vastuse võimalike lahendustega.
6.3. Kui garantii alla kuuluv toode vajab parandamist, võib Müüja otsustada selle parandamise, asendamise või hüvitamise kasuks.

7. Lõppsätted

7.1. Müüja jätab endale õiguse muuta tingimusi vastavalt kehtivale seadusandlusele ja ettevõtte vajadustele.
7.2. Kõik vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel, kui see ei ole võimalik, lahendatakse vaidlus vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.