Mööblipaigalduse ja garantii tingimused

Modern Xylography Design OÜ

1. Üldtingimused

1.1. Käesolevad tingimused kehtivad Modern Xylography Design OÜ (edaspidi “Teenusepakkuja”) poolt pakutavate mööblipaigaldusteenuste ja paigaldusgarantii kohta.
1.2. Mööblipaigaldusteenust osutatakse Modern Xylography Design OÜ poolt toodetud ja müüdud mööblile kui ka teiste tootjate mööblile, kui see vastab paigaldustingimustele. Paigaldus teostatakse vastavalt tootja juhistele ning standarditele.

*Klient on kohustatud esitama tootja paigaldusjuhendi enne töö teostamist.

1.3. Paigaldusteenus lepitakse kokku tellimuse vormistamisel ja täpne maksumus sõltub töö mahust ning asukohast.


2. Maksetingimused

2.1. Mööblipaigaldusteenuse eest tuleb tasuda 100% ettemaks enne tööde alustamist.
2.2. Väljasõidutasu arvestatakse teenusepakkuja asukohast kliendini ning see on 0.80€/km.
2.3. Kui klient tühistab paigalduse vähem kui 24 tundi enne kokkulepitud aega, on Teenusepakkujal õigus küsida 50% tühistamistasu.


3. Klientide kohustused paigaldusteenuse puhul

3.1. Klient peab tagama:

  • Ligipääsu paigalduskohta ning vajaliku ettevalmistuse (näiteks mööbli sissetoomise võimalus, piisav tööruum jne).
  • Elektri ja muu vajaliku infrastruktuuri olemasolu tööde teostamiseks.
  • Mööbli täpsed paigaldusasukoha juhised.

3.2. Kui paigalduskoha ettevalmistus ei vasta nõuetele, on Teenusepakkujal õigus:

  • Töö edasi lükata, kuni tingimused on täidetud.
  • Küsida lisatasu täiendavate tööde eest, mis ei olnud algselt kokkulepitud.

4. Garantii tingimused

4.1. Teenusepakkuja annab paigaldatud mööblile 12-kuulise garantii, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
4.2. Garantii kehtib ainult juhul, kui:

  • Mööbel on paigaldatud Teenusepakkuja poolt.
  • Mööblit on kasutatud vastavalt juhistele ja tavapärases keskkonnas.

4.3. Garantii ei kehti, kui:

  • Mööblit on kahjustatud kliendi või kolmanda osapoole poolt.
  • Mööblit on ise ümber paigutatud või modifitseeritud.
  • Kahjustused on tekkinud vale kasutamise, niiskuse, kuumuse või muude ebasobivate tingimuste tõttu.

5. Pretensioonid ja hooldus

5.1. Kui mööblipaigaldusega ilmneb probleeme, tuleb sellest teada anda 7 päeva jooksul pärast paigaldust.
5.2. Pretensioonid vaadatakse üle ja garantii korras parandused tehakse mõistliku aja jooksul.
5.3. Kui probleem ei kuulu garantii alla, võib Teenusepakkuja pakkuda tasulist parandusteenust.


6. Lõppsätted

6.1. Müüja jätab endale õiguse muuta tingimusi vastavalt kehtivale seadusandlusele ja ettevõtte vajadustele.
6.2. Kõik vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel, kui see ei ole võimalik, lahendatakse vaidlus vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.

………………………………….………………………………….
Klient


………………………………….
Modern Xylography Design OÜ


………………………………….